Com escoltar els missatges emmagatzemats a la meva bústia de veu?

Per reproduir els missatges emmagatzemats a la bústia de veu heu de trucar al número 37600.

Si us trobeu fora de la UPC el número al qual heu de trucar és el 934137600 i marcar l’identificador de la bústia que correspon amb la vostra extensió XXXXX

Si truqueu des d’un altre telèfon de la UPC heu de trucar al 0934137600

Seguidament, el sistema us demanarà que introduïu la vostra clau d'accés. Per defecte, aquesta clau és "4123", tot i que us recomanem que, per mantenir la confidencialitat, us la canvieu tan aviat com us sigui possible (veure faq).

Una vegada hagueu escoltat els missatges de la bústia de veu tindreu, entre d'altres, les opcions d'esborrar-los (marcant 7) o d'arxivar-los (marcant 9).

Cada bústia de veu té un límit màxim de 100 missatges. Una vegada la bústia arribi al límit, una locució informarà que la bústia està plena i no es podran deixar més missatges.

Es recomana anar esborrant els missatges de la bústia una vegada escoltats o bé podeu contactar amb nosaltres per sol·licitar que esborrem tots els missatges de la bústia.

Guia ràpida d'usuari

Serveis relacionats