Sou a: Inici » FAQ » Quines modalitats en quant a sistema operatiu té el servei de Gestió d'estacions de treball?

El servei de Gestió d'estacions de treball es pot sol·licitar amb un d'aquests dos sistemes operatius:

• Sistema operatiu Microsoft Windows
  • Sistema operatiu Linux

Caldrà tenir en compte les següents condicions abans de sol·licitar el servei:

1. El servei es presta en les mateixes condicions de qualitat amb independència del sistema operatiu escollit.
  2. Una estació de treball en servei no podrà tenir tots dos sistemes operatius.
  3. Els requeriments de maquinari són els mateixos per a tots dos sistemes operatius.

darrera modificació: Setembre 2007