Sou a: Inici » FAQ » Quan connecto, en Windows, un dispositiu USB (pendrive, memòria flash, etc.) no el veig. Què he de fer per veure'l?

Quan connecteu un dispositiu USB a un PC amb el sistema operatiu Windows, directament li assignarà una unitat per poder accedir-hi.
Si la unitat que li assigna ja es troba ocupada, caldrà canviar-la per tal de poder veure el dispositiu. Per donar-li un nou nom a la unitat, caldrà que connecteu el dispositiu i seguiu aquests passos:

1.- Cliqueu a "Mi Pc" amb el botó dret del ratolí. Cliqueu sobre "Administrar"

FAQUSB.png

2.- Cliqueu sobre "Administración de discos".

Busqueu un disc que indiqui com "Extraible". Cliqueu a sobre amb el botó dret del ratolí i trieu "Cambiar la letra y rutas de acceso de unidad".

FAQUSB1.png

3.- Feu clic en el botó "Cambiar"

FAQUSB2.png

4.- Escolliu una unitat que no estigui en ús (preferiblement la M o N ja que gairebé no s'utilitzen mai)

FAQUSB3.png

5.- Confirmeu la lletra de la unitat responent "Sí" a la darrera finestra

FAQUSB4.png

Ara, si obriu "Mi Pc" veureu la nova unitat.

Si seguint aquestes instruccions no heu aconseguit realitzar amb èxit l'operació desitjada, us trobeu amb alguna dificultat, o bé us cal realitzar algun altre tipus de consulta addicional, us podeu posar en contacte amb el nostre Centre d'Atenció TIC -ATIC- pels canals habituals.

darrera modificació: Agost 2011