Directori de la UPC

Eina web que facilita l'accés a les dades personals i de localització del PDI i PAS de la Universitat

Què fem
Allotgem, administrem i realitzem el manteniment correctiu del sistema d'informació del Directori de la UPC. Les dades personals i de localització de les persones són proveïdes pel Servei de Personal UPC, i periòdicament actualitzades en aquest sistema d'informació.

El servei inclou:
  • Allotjament de l'aplicació i administració del sistema informàtic que l'allotja.
  • Manteniment correctiu de l'aplicatiu
  • Resolució d'incidències de funcionament
Per a qui
El Directori de la UPC és un eina d'accés públic disponible per a qualsevol persona que disposi d'accés a Internet i utilitzi un navegador.
Com utilitzar el servei
El Directori de la UPC és un sistema 100% web, i, per tant, accessible amb un navegador a través de l'adreça http://directori.upc.edu.

Responsable de la Informació: Oriol Sánchez